http://www.lymode.com/

wtorek, 4 września 2012

must have

kochani, dzisiaj pokaże wam obok czego nie przejdę obojętnie tej jesieni!
zacznijmy od góry, rubinowy sweter z zary momentalnie stał się dla mnie totalnym must have, wydaję się być idealnym na typowe jesienne wieczory.


i mnie dopadł militarny trend, dlatego nie mogło zabraknąc parki w kolorze khaki. ta dodatkowo posiada skórzane rękawki i pochodzi z pull&bear.
militarna koszula, również z pull&bear.


kolejnym fenomenem są bluzeczki z river island, uwielbiam odważne nadruki, tylko nie wiem, na którą się zdecydować? co myślicie?



jeżeli chodzi o torby, to uwielbiam je w każdych kolorach! i uważam, że dobrze dobrana torebka potrafi dodać klasy każdej stylizacji. aktualnie, ze względu na rozpoczynający się rok akademicki, jestem zdecydowana na pojemną, praktyczną torbę. moim faworytem jest czarna, ćwiekowana z zary.


kolejna również z zary.


zara :


pull&bear :


jeżeli chodzi o spodnie, to w mojej szafie koniecznie potrzebuje typowych, klasycznych jeansów. 
najbardziej odpowiadają mi modele z lekko podwyższonym stanem, są bardziej dopasowane a dodatkowo sprawiają wrażenie smukłej sylwetki.

zara :


river island :



oczywiście nie może zabraknąć butów. jesienią stawiamy na botki, które uwielbiam. absolutnym hitem dla mnie są te z river island :

lub te z zary :


ale wiadomo, że w biegach na uczelnie trzeba postawić na wygodę, którą zapewnią wspaniałe rubinowe botki z river island, lub czarne klasyczne h&m.





1 komentarz:

  1. Torebki 2 pierwsze. Botki z River Island piękne, ale podejrzewam, że kosztują grubą kasę. Z koszulek chyba najciekawszy nadruk ma trzecia. Udanych zakupów ;-) pozdrawiam i zapraszam do mnie :-)

    OdpowiedzUsuń