http://www.lymode.com/

środa, 19 grudnia 2012

oh , i'm freezin ..

witam kochani!
zapraszam na post, z cieplutką, zimową stylizacją. w takim ubraniu ( może poza kozakami :D ) można ruszać na śnieg! kurtka chroni przed mrozem, ponieważ ma w środku naturalny puch i ( w co trudno było mi na początku uwierzyć ) jest o wiele cieplejsza od długich "zimowych" płaszczów :-). do tego obszerny komin w kolorze light i zima niegroźna ! :-). a wy kochani, jak znosicie te nieustępliwe mrozy? ;D

kurtka / jacket - motivi
komin / scarf - allegro.pl
spodnie / pants - h&m
kozaki / boots - zara







18 komentarzy:

  1. Kurteczka naprawde swietna! Buty pieknie wygladaja, ale skoro mowisz, ze na mrozy nie za bardzo, to zamien na brzydactwa typu emu i juz;))) Pozdrawiam Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brzydactwa, ale za to chyba doskonałe na zime :D pozdrawiam!

      Usuń
    2. Swietne! Sama takie mam i nosze przy sniegach i mrozach i sobie bardzo chwale;))) Buziaki.A

      Usuń
  2. Wyglądasz ekstra :) kurtka i butki są super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie,lubię granat na zimę -tez ma granatową kurtkę :)))
    zapraszam do mnie
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny zestaw, ja sie ubieram w zime na cebulke ;)

    zapraszam do siebie, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podoba mi się cały zestaw a w szczególności kurtka ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. butom bardzo bardzo na tak - wprost przepadam za koturnami! :)
    i ta ciepła kurtka i komi - prawdziwy zimowy look! :)
    WESOŁYCH ŚWIĄT oczywiście! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja, kurtka w szczególności mi się spodobała ;)
    Pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardoz podoba mi się ta Twoja stylizacja! Świetna kurtka i boskie buty!
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę nowe kozaki już w stylizacji:) Dobrze wyglądają z kurtką:)


    Chciałam zachęcić Cię do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu - do wygrania jest kopertówka Mako bags wykonana ze skóry naturalnej.:)

    Pozdrawiam i życzę wesołych Świąt,
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjnie! !
    lubię takie looki:)

    Pozdrawiam i Wesołych Świąt;*
    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń